MibLaw
28.4.2023 | מאת: עו״ד מיכאל ברנד

פגיעה בתאונת אופנוע עצמית- מה לעשות?

כל מי שבילה דקות ארוכות בפקק, כל מי שמצאה עצמה מזדחלת בכבישי ישראל, כל אחד ואחת מאתנו חשבו לפחות פעם אחת שדי אין ברירה והמעבר לדו גלגלי זו התשובה לעומס בכבישים ולתסכול..

אופנועים וקטנועים הם פתרון נהדר בכבישי ישראל העמוסים, הם חוסכים פקקים ואת הצורך בחיפוש חניה, אבל הם גם מסוכנים בהרבה מנהיגה במכונית והתאונות בהן מעורבים אופנועים קשות וחמורות יותר.

לא פעם מדובר ב"תאונות עצמיות"  כאלו שלא מעורב בהן כלי רכב אחר זולת האופנוע ורוכבו

מה עושים במצב של תאונה עצמית?

מדריך קצר לרוכבי אופנוע – לגזור ולשמור

להמשך קריאה
4.4.2023 | מאת: עו״ד מיכאל ברנד

תאונת דרכים בדרך לעבודה

תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה יכולה להיחשב בנסיבות המוגדרות בחוק המוסד לביטוח לאומי גם כתאונת עבודה. הכרה באירוע 'תאונת עבודה' מזכה את הנפגע באפשרות לממש את זכויותיו מול המוסד לביטוח לאומי מעבר לפיצוי בגין תאונת הדרכים לו הוא זכאי מחברת הביטוח אשר מבטחת את הרכב בביטוח חובה. האתגר הניצב בפני הנפגע הוא להוכיח קשר בין מסלול הנסיעה למקום העבודה. לעיתים, הדבר מסובך ולכן עורך דין מנוסה יכול לסייע בכך. עורך דין מיכאל ברנד מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

להמשך קריאה
4.4.2023 | מאת: עו״ד מיכאל ברנד

תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב

תביעה בגין נפילה ברחוב תביעה מוגשת כנגד רשות המקומית ו/או כנגד בעל מקרקעין פרטי עקב התרשלותם בכך שלא הסירו את המפגע בשטחם ו/או לא מנעו מאדם מלהיפגע על ידי המפגע בדרך של מחדל. מטרת ההליך היא לקבל פיצוי כספי עבור נזקיו של הנפגע כתוצאה מהתאונה, בין היתר, בגין הפסדי שכר לעבר, אובדן כושר השתכרות לעתיד, פיצוי בגין הוצאות רפואיות, פיצוי בגין שכירת עזרת הזולת בשכר ופיצוי בגין הכאב והסבל. במקרים של תאונות חמורות שמותירות נכות קבועה (צמיתה) יסייעו כספי הפיצויים לשיקום הנפגע ולהתנהלותו עתידית. אחד האתגרים בתביעות מסוג זה הוא לקשור בין התאונה לאחריות הרשות המקומית. עורך דין מיכאל ברנד מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

להמשך קריאה
שלח הודעה
איך אוכל לעזור?
היי,
כאן עו"ד מיכאל ברנד
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן