תביעת פוליסת תאונות אישיות תלמידים

מהי פוליסת תאונות אישיות תלמידים?

מדובר בפוליסה אשר חלה על כל תלמיד 24 שעות ביממה בכל ימות השנה ובכל מקום שהוא נמצא בו, בין אם לתאונה יש קשר לפעילות במסגרת בית הספר ובין אם לאו. יחד עם זאת, פוליסת תאונות אישיות תלמידים אינה מכסה פגיעה כתוצאה מפעילות איבה ו/או תאונת עבודה ו/או פגיעה בתאונת דרכים ו/או פגיעה כתוצאה מקבלת טיפול רפואי לקוי (רשלנות רפואית).

תקופת ההתיישנות בתביעת ביטוח תאונות אישיות- תלמידים הינה 3 שנים מיום שהילד הפך לבגיר דהיינו, ניתן לתבוע עד גיל 21 גם אם התאונה אירעה שנים רבות קודם.

חשוב לציין, פעמים רבות ועל אף שנגרם נזק משמעותי לילד, חברות הביטוח דוחות את התביעה בטענות שונות כגון "מצב רפואי קודם" ו/או "שיעור הנזק אינו מזכה את המבוטח בפיצוי בהתאם לתנאי הפוליסה" וכו'.

לפיכך, מומלץ מאוד להגיש את התביעה בעזרת עורך דין בעל ניסיון רב וידע רחב בתחום, דבר אשר עשוי להשפיע באופן משמעותי על סיכויי ההצלחה בקבלת התביעה.

להלן התנאים אשר צריכים להתקיים באופן מצטבר על מנת שהמבוטח (הילד) יהיה זכאי לפיצוי בהתאם להוראות הפוליסה:

  • הילד מעל גיל 3 והוא רשום ולומד במסגרת חינוכית.
  • האירוע שבו נפגע הילד עונה להגדרת תאונה כדלקמן:
  • אירוע פיזי.
  • חיצוני.
  • גלוי לעין.
  • בלתי צפוי.
  • שהותיר במבוטח גרם נזק גופני (לרבות נזק נפשי).

להלן חלק מהדוגמאות למקרים בהם ניתן להגיש תביעה בהתאם להוראות הפוליסה בעניין תאונות אישיות תלמידים:

  1. במסגרת שהותו בבית הספר, יצא הילד יחד עם חבריו דרך פירצה בגדר בית הספר וטיפס על עץ. לרוע מזלו, במהלך הטיפוס על העץ נפל הילד ונפגע בראשו. במקרה כאמור, עומדת לילד, באמצעות הוריו, הזכאות לתבוע הן את פוליסת ביטוח התאונות האישיות- תלמידים והן את משרד החינוך בדבר התרשלות והיעדר השגחה.
  2. במהלך החופש הגדול שהתה הילדה בביתה. עת שירדה במדרגות ביתה, לפתע החליקה הילדה, נפלה ורגלה נשברה. במקרה כאמור, זכאית הילדה לפיצוי מכוח פוליסת תאונות אישיות- תלמידים.

לאור האמור לעיל, במקרים רבים ניתן לקבל פיצוי מאפיקים שונים בגין הנזק שנגרם לילדכם. יחד עם זאת, על מנת שניתן יהיה לקבל את הפיצוי המירבי שלו זכאי ילדכם מומלץ לפנות לעורך דין בעל ידע רחב וניסיון רב בהגשת תביעות מכוח פוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים. עו"ד מיכאל ברנד מייצג מבוטחים בלבד והינו בעל ניסיון רב וידע רחב בהגשת תביעות ביטוח תאונות אישיות תלמידים וכן בהגשה וניהול תביעות בבתי משפט שונים במקרה של דחיית כיסוי ביטוחי ו/או קבלת פיצוי חלקי.

**יובהר כי האמור לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי והמידע המשפטי נתון מטבעו לשינוי ועדכון. העושה שימוש במידע כאמור, עושה כן על דעת עצמו ובאחריותו בלבד.

לפגישת ייעוץ חינם התקשרו 054-5929568או השאירו פרטים:

    שלח הודעה
    איך אוכל לעזור?
    היי,
    כאן עו"ד מיכאל ברנד
    איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן